lauantai 24. marraskuuta 2012

Pieni suuri esittely

Maiu: Moi, mun nimi on Maiju ja mä oon vuonna -97 syntynyt lapsonen, eli olenpa siis 15-vuotias. Oon tällainen tavallinen nuori, joka ei oikein tiedä millainen haluaisi olla. Monta vuotta on ollut ajatus, että ole oma itsesi. Mutta a, se käy välillä tosi tylsäksi ja b, tuntuu, että tämä maailma ihannoi vain ihmisiä, jotka esittävät parhaiten jotain muuta mitä itse ovat. Varsinkin nuoret. En kuitenkaan halua yrittää olla jotain muuta kuin oma itseni.
Samaan aikaan olen hirveän epävarma itsestäni. Joskus mietin hyväksyvätkö muut minut tällaisena kuin olen. Ja aivan liian usein tarkkailen itseäni ihmisten lähettyvillä, jotta en varmasti mokaisi enkä tekisi vahingossakaan mitään noloa. Itsetunto on siinä määrin ihan nollilla. En osaa nauraa itselleni, jos oikeasti kämmään. Se ainoastaan jää kummittelemaan mieleeni, enkä saa niitä ajatuksia pois päästäni.
Osittain ehkä sen takia olen tosi epäsosiaalinen, ja pidän yksinolemisesta. Kammoan sosiaalisia tilanteita. En ole puhuja-tyyppiä, paljon mieluummin kuuntelen. Olen yleensä se joukon hiljaisin. Voin hyvin sanoa olevani introvertti.
Olen myös perfektionisti. Tai ehkä olin. En oikein tiedä, koska olen oppinut laskemaan rimaa, enkä aina tavoittele itseltäni parasta. Osaan välillä hyväksyä virheeni ja epäonnistumiset, mutta hirveän usein ne jäävät harmittamaan.

Ulkonäöllisesti olen tämmönen tylsä tavis. Pukeutuminen on farkut/lökärit ja huppari tai neule-luokkaa. Ja villasukat! Ne on aina pakko olla ;) Hiukset ovat puolipitkät ja luonnonkiharaiset. En ikinä jaksa niitä suoristaa, joten en sitten tee niille mitään, en edes harjaa. Silloin ne on just hyvät. Väriltään ne ovat nyt tollaiset tummanruskeapunertavat. Se punanen paistaa sieltä alta, koska sain kivan päähänpistoksen värjätä hiukset punaisiksi ja sitten halusin ne takasin ruskeiksi. Oikeasti ne on sellaiset maantienharmaatavikset, mutta tällaisina tummina ne on nyt tosi kivat.

Lissää maiun kuviaa 014c

Vapaa-aikani kuluu koneella ja kouluhommeleita lukiessa ja tehdessä. Lindalla myös hengailen ja se hengailee meillä. Koirien kanssa tulee myös lenkkeiltyä paljon ja muutaman kerran viikossa käyn aina juoksemassa. Sitten myös valokuvailen, kun on aikaa ja innostusta.

Omistan todella suppean kaveripiirin. Koulussa jään yleensä sivummalle koko joukosta ja keskityn omiin ajatuksiini, mutta sitten on Linda :) Arvoisa blogin toinen kirjoittaja ja maailman paras ystävä. Ollaan tunnettu ihan vauvoista asti ja oikeastaan me ollaan pikkuserkkuja. Lindan seura on ihan parasta ja aina on hirmu hauskaa. Lindalle voi kertoa kaiken ja siihen voi luottaa.
Alotettiin nyt kirjottaa yhdessä tätä blogia, koska mulla oli ainakin tosi paljon innostusta ja mielenkiintoa kokeilla tätä hommaa ja onnistuin suostuttelemaan Lindan tähän mukaan. Koko blogi ei varmaankaan tule edustamaan mitään blogityyppiä. Tänne tulee varmaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kaikkea järkevää ja ei niin järkevää. Kaikkea kiinnostavaa ja tylsää.
Kaikkea mikä itsestä tuntuu kivalta ja mukavalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana