tiistai 27. marraskuuta 2012

Vuoden opiskelija!

Linda: Moikka. Mitäs tulin just äsken kotiin. Huh tokavika koe on nyt ohi! Mua kyllä nauratti siinä kokeessa iha sairaasti ku selitin sinne jotain niin shittiä ettei mitään rajaa xD. Huomenna onkin sitte vika koe ja aihe on kemia. Tilanne on nyt se et vois ehkä alkaa lukee, sillä en ees tiiä mikä meijä aihe oikeen on...
Nyt onneks saan hetken rentoutua tässä koneen ääressä. Syödään mun kissan kanssa valkohomejuustoa ja jillaillaan :D
Ai niin ku mun taskuun on vuosi sitte unohtunu biohajoava koirankakkapussi käyttämätön niin nyt se on sit hajonnu tonne mun taskuun ja taas ku lähin koulusta pistin käden sinne taskuun. No sit oli käsi ihan täynnä pieniä mustia muovinpalasia ja arvaa lähtikö ne sähköset muovipalaset sit irti siitä kädestä! Hohho kyllä mä taas osaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana