maanantai 26. marraskuuta 2012

Tää on tää ensimmäinen ja vaikein

Maiu:Tämä nyt olkoon ensimmäinen kunnon postaukseni, niin kuin useimmat tapaa sanoa. Hassua, kun ei oikein tiedä mistä alottaisi... :)

No, eilen sain peilin omaan huoneeseen. Oo ja se on iso juttu, koska mulla ei ole ikinä ollut peiliä mun huoneessa, mutta nyt on ja oon ihan fiiliksissä! Mun mielestä se on jotenkin itsestäänselvyys, että peili pitää olla huoneessa. Pakko. Mut se on joku mun random-ajattelutapa mitä ei kannata miettiä sen enempää.
Ja peili on okein Ikea-laatukamaa, muttakun halpa. Ja kaunis.
Beili
IMG_2616m
Whoaa, ja peili-fiilistelyy! On se niin kiva juttu.
Ja oon nyt tosi ylpee itestäni, ku kävin tänään juoksemassa, kun lauantaina siitä jäi ihmeellinen kammo, kun en saanut aikaseksi lähettyä ja jumitin ja sitte tuli ihan hirvee olo :/ Ja blääh, viikon päästä heti maanantaina aamulla olis koulussa kuntotestit ja ne ahdistaa nyt jo. En vaan tajua miks ne on kuntotestit. Jos on vatsalihastesti, venyvyystesti, tasapainotesti ja tarkkuusheittotesti, ni eihän ne kerro periaatteessa mitään sun fyysisestä kunnosta. Paitsi ehkä vatsalihastesti? Sitäkin varten oon jo viikon verran muutamina päivinä rääkkinyt vatsalihaksiani. Ja vielä toinen viikko lisää... Toivottavasti tästä jäis nyt päälle se, että sitte alkaisi tekemään taas säännöllisesti sitä lihaskuntoa.

Oon nyt ihan innoissani, kun nyt tässä bloggailussa pääsee varmaan kunnolla vauhtiin, kun ensimmäinen kunnon postaus on ohi ja seuraava on varmasti helpompi. Mutta nyt häivyn vielä lukemaan ja loppuun vielä kuva korviksista mitkä sain ihanalta Lindalta<3 Ja pari muuta hassua kuvaa.
IMG_2380m
IMG_2538m
IMG_2619m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana