sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Joulukuun ensimmäinen postaus!

Maiu: täällä moi! Sunnuntai-ilta.. möh, viikon masentavin ilta. No ei se mittää. Nyt on joulukuu ja vihdoin tuli lunta! Mut ääh, en pääse nyt juoksee ennen kun saan joululahjaks ehkä talvijuoksukengät. Sitä odotellessa... Jaja huomenna se hitsin vatsalihastesti. Aloin stressata sitä ihan hirmusesti, mutta sitte vaan ajattelin, että ihan sama. En ota sitä vakavasti. Se on vaan joku ihan kakka älyvapaa testi mikä on ihan turha ja saa kaikki nuoret tyyliin kammoamaan lihaskunto-harjoittelua. Mulle ei tapahdu niin, joten en tavottele mitään huippu tulosta. Sen on ihan hitsin sama vaikka muut olisivat mua parempia. Se tuntuu ärsyttävältä ja katkeralta, mutta en jaksa ottaa siitä paineita. Nauran koko testille. Nauran ku kaikki pitkässä rivissä kärsien yrittää parantaa tulostaan. Mä aion vaa ajatella, että tää on nyt tämmönen leikkimielinen ja idioottimainen testi, jolla ei ole yhtään mitään väliä. Ja tadaa, nyt se ei enää stressaa (Y) Hah onpa yksinkertasta.

No, ens viikolla on kolme koetta ja ne nyt vähäsen stressaa, mutta ihan eri tavalla. Se ei haittaa. Jotenki vaan on kiva sulkeutua omaan huoneeseen, käpertyä peiton alle ja lukea kokeisiin. Se tulee luonnostaan, mutta sitten kun keväällä on viimeset kokeet, ulkona on lämmin ja voisi tehä kaikkea muuta kivaa, ni sillon se tuntuu jotenki luonnottomalta lukea johonki kokeisiin?
Ja minä surkeana "kunnon kirja-lukijana" aloin lukemaan ihan oikeaa kirjaa. Eli siis ei mitään koulukirjaa. Niin, aloin lukemaan sitä mikälie Stieg Larssonin Millennium-trilogian ensimmäistä osaa ja oon nyt ihan koukussa ja päätin, että luen kaikki kolme osaa.
Nyt häivyn lukemaan ruotsia, jee, ja vähän fysiikkaa, jee.... Ja sitten palkinnoksi annan itselleni lukea kunnon kirjaa.
IMG_2838m
Huij, se on mun joulukalenteri! Fazerin. Ilmanen, muhah. Varmaan paras joulukalenteri mitä mulla ikinä on ollut.
IMG_2844m
IMG_2642m
Maijun ja Lindan päähänpisto. Miltä maistuis suklaakeksi kera valkohomejuuston? Tosi hyvältä! Oikeesti.
Ja kuvaussessio ja oli kylmä ja oli kivaa.
IMG_2682m

IMG_2718m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana