perjantai 21. joulukuuta 2012

Se ois nyt niiku loma

Maiu: Tänään alko sitte joululoma ja koulussa oli enää joku random-joulujuhla ja sit ne todistukset. Tykkään mun todistuksesta, jota koristaa kuus kymppiä ja sit loput ysit. Hirveen helpolla saa hyvän todituksen. Ihan jees.
Ja voi vitsi, yks kaveri yllätti mut tosi ilosesti antamalla mulle ihan super ihanan kirjanmerkin, jonka se oli ihan ite tehnyt. Joku tyyppi vaan anto sen mun käteen ja iik, meinas ihan itku tulla, ku se oli niin ihana. Miten niin vaatimaton voi ollakaan niin ihana ja koskettava tai sillai. Mutta kun koirat. Ne on mun rakkauspakkaukset.
IMG_3287m
IMG_3293c
Lol, edustava asukuva. Pengoin kaapeista itelleni sitte tommoset vaattet, kun piti kerran pukeutua siististi...
Mitäs muuta jännää kerrottavaa olis..? Sunnuntaina tein niitä kuppikakkuja ja tuli tosi komeita joo. Aika yliäklömakeita, mut iihan sama, upee voikreemi ja tällai. Oli kuitenki kiva keskittyy siihen hommaan ja yrittää edes eikä vaan sählää jotain nopeesti.
Maanantaina eiku tiistaina tai jompana kumpana päivänä kuitenki kuvailtii Lindan kaa ja tuli superi edustavia kuvia. (Y) Oikeestaan ihan joulusia ja söpiksii jeii..
IMG_3107m
IMG_3185
IMG_3192
IMG_3212c
IMG_3216c
IMG_3236c
IMG_3244c
IMG_3248c
Hui, antakaa anteeksi toi laatu, mutta kun oli "pimeää".
Nyt mä sitten odottelen joulua ja mietin, että missähän hitsissä sitä sitte olis? Meni yhes vaiheessa jo hermot koko jouluun ja oisin halunnu nukkuu koko joulun yli, mutta nyt mä sit vaan tsiigailen mihin mä sitte päädyn. Jossain mä ihan varmasti hengailen. Voi vitsi, odotan kans lahjoja ja oon ylpee, ku keksein Lindalle ihan mahti lahjan. Hehee. Sit on kans jees, ku voi vaan syödä. Aah, se on kivaa :) lol. Nyt mä häivyn lukemaan tai tekemään jotain muuta ei-niin-hyödyllistä. Siistii, ku himassaki on nyt siistii, ku siivoiltii ja sillai, mutta siis katoan nyt taas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana