lauantai 9. helmikuuta 2013

Kauniit kutrini on nyt liian ongelmalliset

Maiu: Hui hei, moi. Mä oon ollut koko viikon näköjään ihan hissun kissun. No, nyt mä tulin tänne en-kenenkään-iloksi piippaamaan.
Lauantai-ilta ja mä jumitan himassa ihan sillai, että mitä hitsiä?! Aika random mikään ei tunnu miltään -fiilis.
Jookos kookos on aina niin mahtava juttu. Ja enää viikko kouluu ja sit on ah, niin ihana hiihtoloma!! Aika jees. Mutta mitäs mä täällä lörtsäillessä. Huomenna iskän kanssa hiihtämään ensimmäistä kertaa tänä talvena... Kauheen syyllinen olo siitä. Mutku miks musta edelleen tuntuu, että en yksinkertaisesti osaa hiihtää ja oon alkanut pitämään itteeni hiihtämisen suhteen ihan luuserina. Hmm...

Nyt koska en oo koko viikkona kuvaillu mitään, voisin laittaa tähän 1. punaset hiukset takasin -kuvia, jotka oli vaan sen syksyn Pargan matkan ajan, kun iskän kanssa siellä oltiin. Ja 2. otsatukka takasin -kuvia, koska kattelin viime kevään kuvia ja mulla oli otsatukka. </3
Mulla on siis muutenki hirmunen tukka-probleema, koska kesällä hommaan lyhyet hiukset, mutta nyt en tiedä mitä hitsiä keksin tän kevään ajaksi. Nyt nää on nimittäin tosi tylsät. Ja kaipaan punasia hiuksia. Ja otsatukkaa.
8438150638_4cf7684920_hmm
8438135598_4c09c00e3c_hmm
IMG_7632
Joo siis tästähän taas näkee kuinka innokas koiran kanssa poseerailija olen ollut näköjään jo viime keväästä asti ja onneks mä olen ilmeitäni oppinut sentään paremmin hallitsemaan, lol. Joo, otsatukka olis ihan jees taas vaihteeks, mut mä olen ihan liian nössö uskaltaakseni leikata sen, koska sitte mä en kuitenkaan tykkäis siitä? Häh, liian vaikeeta...

Päässä ei nyt rullaa oikeen mitään järkevää ja tää postaus on aika hassunlaisen sekava, joten mä voisin häipyy lukemaan oikeeta kirjaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana