perjantai 1. helmikuuta 2013

Olipa kerran mukaisa kuvanmuokkaussovellus.

Maiu: täällä taas. Tulin tänään tänne iskälle ja nyt olis tämmösen sekalaisen oudon postauksen vuoro, taa aa aas. Mun pitäis oikeesti olla nukkumassa, mutta sitte mä viisaana tajusin, että tähän mun kännykkäänhän saa jonkun tosi mielenkiintoisen kuvanmuokkaussovelluksen. No, sitten latasin jännimmän sovelluksen mitä löysin ja tylsyyksissäni muokkasin parit kuvat ja päätin tulla jakamaan ne tänne. Ja tässä sitä ollaan.
Hmm... Tänään pidettiin Elinan kanssa se fysiikan esitelmä ja se meni näin yksinkertaisesti sanottuna hyvin. Mitä nyt vähän tuli mussutettua ja sönkötettyä siinä lopussa, mutta ei se mitään. Eikä edes ollu paniikkia, mikä oli ihme! Paitsi ellei sitä eilistä paniikkia lasketa, lol. Ja tämäkin oli tosi tärkeä kerrottava. (Y)
Ja nyt ne hemaisevat kuvat, jotka tulee ihan random järjestyksessä, koska ku tällä puhelimella tekee postauksen, ni se sekottaa ne kuvat ihan kokonaan. Mutta siis kuva mun ja Lindan ruoista ja leipomuksista mitä eilen väsäiltiin, Pino nukkuu Batman-peiton päällä (siis otin Pinjon mukaan tänne iskälle.) ja whää, mun tuliaiset iskältä sieltä Thaimaasta. Täyttä rakkautta. <3 Super ihania rannekoruja!
Meikä häipyy nyt kuitenkin nukkumaan, koska väsyttää ihan liikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana