maanantai 22. heinäkuuta 2013

Eikä maankamara pitäs enää aurinkoo salassa

Olen sujuvasti jumittanut epävirallisen virallisen nukkumaanmenoaikani ohi, koska nukkuminen on liian yliarvostettua, kun vihdoin saa olla hetken yksin kotona. Porukoilla alkoi loma ja se on mulle yhtä kuin kaameus. ;___; Ei enää tänä kesänä rauhallisia aamuja yksin kotona eikä muutenkaan minkäänlaista yksikseen sluibailua. Surullista.

Kärsin edelleen pahemmanlaatuisesta epäsosiaalisuudesta enkä ole kokonaiseen viikkoon tehnyt yhtään mitään. Järjellistä. Tappelen päässä pyörivien ajatuksien kanssa joita ei vain yksinkertaisesti saa kuriin. Ne on tosi absurdeja, ja mietin milloin palaan taas maan pinnalle. Eilen päähän putkahti sellainen hassu kysymys, että milloin alan elämään? :D Oon sekasin ja selvästikin ymmärtänyt sellaisen karun totuuden, että mun elämä on yhtä kuin koulu. Nauran itselleni, aika... säälittävää? :D
Paitsi että kyllä mä eilen vähän harrastin sosiaalisuutta, kun toisen kerran tänä kesänä höpötin Elinan kanssa pienen hetken google chat, gmail, talk-jutussa mikälie. :)

Kolme viikkoa lomaa jäljellä, byhyy. En halua siihen idioottimaiseen lukioon, joka pursuaa liikaa tuttuja ihmisiä. Enkä halua asua tässä synkässä, ahdistavassa ja liian pienessä kylässä. Angst angst. -.-

Perus phiskie:
beertsaamm
IMG_8162m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana