tiistai 23. heinäkuuta 2013

Ilman huumorii vakavas maailmas vaa palelee


Oon nyt niin hilpeellä tuulella, että päätin lukemisen sijasta(mikä edistäisi paremmin nukkumaanmenoa) tulla kirjoittamaan blogiin. Ja hilpeys siitä, että ihan tosissani aion herätä aamulla puoli kuudelta juoksulenkille. :D Nää on näitä hetkiä, kun mietin olenko mä tyhmä vai tyhmä.
IMG_8167m
Halusin ihan välttämättä jakaa tän hemaisevan kuvan mun minimaalisesta kopperosta, koska siirsin mahtavasti pöydän keskelle huonetta, jotta mä näkisin ulos. Siis kun dataan tossa 24/7, ni on mukava tietää mitä ulkona tapahtuu. Eikä tarvitse tuijottaa seinää.
Porukat tuli Tallinnasta ja äiti oli ostanut mulle kaks mukaisaa toppia ja olin ihan ___♥ 
Äiti on ihana. Vaikka tulikin nyt se lopullinen masentuminen loman yksinolon menettämisestä. Mutta voisinhan mä sillai periaatteessa roudata itseni iskälle, jos kaipaan yksinoloa. Ninja plääni.
IMG_8211m
Tajusin mun ostoslistalla olevan niin paljon materiaa, että en ikinä saa kaikkea mitä haluisin. Kahdet kengät, uudet silmälasit, lökärit, pari paitaa ja ulko- ja juoksuvaatteita. Itku ja surku. Ehkä tyydyn vain jatkamaan kirppisten kiertelyä. En tainnut täällä edes mainita, että viime viikolla ostin kolmen euron rakkaus-farkut() ja chinot kahdella eurolla ja äiti osti mulle vielä takin neljällä eurolla. Kirpputorit ovat yhtä kuin parhaus.

Nyt nukkumaan, jeii.

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh... Olet harvinaisen oikeassa. :D Ekat puoli tuntia meni sängyssä kiroten ja ajattelin jo melkein luovuttaa. Mutta puoli seitsemältä olin jo ulkona, ja voin sanoa ettei mikään voita sitä fiilistä lenkin aikana ja sen jälkeen! ^_^

      Poista

olet ihana