lauantai 27. heinäkuuta 2013

Ja nähty kauniita maisemia


Heei, katsokaa video ja huvittukaa tai mitä vain. Velisenikin pääsi mukaan tähän videopätkään, mutta ei kai se haittaa. Huomatkaa myös mahtavat taitoni editoida videoa, jes.
En oikein tiedä mitä mun pitäisi sanoa. Se oli ihan tajuttoman äly-siistii! Ää en kestä! Se oli vaan niin nopeesti ohi, niin tuntuu ettei siitä muista mitään. Ihq kiljasu tuli automaattisesti, kun hyppää tyjyyteen. Se oli niin randomi fiilis. Ja sitten köysi ottaa kiinni ja olet kuin mikäkin räsynukke.

Mutta se oli tosi jännittävää. Ja olin vähän nolo, kun kysyin siellä ylhäällä niiltä japeilta, että sattuuks se?! :D
Ja ihan aidosti pelottavin hetki oli se, kun se toinen jappe alkoi laskemaan 3 2 1 ja sitten se sanoi mene ja sitten mä vaan kaaduin eteenpäin. Se on ihan luonnotonta. Tuntui että taisteli kaikkia vaistoja vastaan ja teki vastoin kaikkia luontaisia toimia. Wut, oon ihan sekasin, mutta siltä se tuntui. Ja tuntui myös, että silmät lähtee päästä.
Ja todellakin menen hyppäämään joskus vielä uudestaan, jos sellainen tilaisuus sattuu eteen. On vain vähäsen kallista lystiä, mutta mikäs siinä, kun iskä haastoi ja maksoi meidät kaikki kolme. (:

Ja niin, ei se ollutkaan 150m, se oli viime vuonna se korkeus. ): Syynä hämmentävät nettisivut ja tyhmä pää. Mutta 110 oli ihan jepa kuitenkin.
IMG_8301m
IMG_8267m
Ruokakuva on kyllä joo vähän aiheeseen liittymätön, mutta mun piti todistaa se hetki, kun rikottiin iltapalan massiivisuusennätyksiä. Mun mittakaavassa tossa on paljon ruokaa, mutta kun oli nälkä.

Ja mietin myös, että haluisin tehdä postauksen top 5 blogeista, mitkä löytyvät mun lukulistalta, koska hyvien blogien on mielestäni oikein saada kunniaa ja jos joku löytäisi ehkä uutta luettavaa tai jotain? En tiedä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana