perjantai 2. elokuuta 2013

Sisäinen valo ainoo lääke tähän hätää.

IMG_8333m
IMG_8350m
Heei, haluisin olla jo nukkumassa, mutta mä kirjotan, koska en halua jakaa kolmea huonolaatuista ja vähän hassua kuvaa ilman vähemmän järjellistä tekstiä. 
Koiralla on tassu kipeänä ja se satuttaa sen koko ajan uudestaan ja uudestaan. Surkea olo, kun toista sattuu eikä se pääse lenkillekään. :/ Maanantaina mennään eläinlääkäriin.

Eilen käytiin kiertelemässä parit kirppikset ja huh, se toinen oli ihan jättimäinen! Ostin kauluspaidan minkä toivon ihan vähäsen kutistuvan pesussa ja sitten sellaisen vihreän huivin, mikä vihdoin tuntuu sopivan mulle. Kuva näkyy varmaan tossa sivussa, missä komeilee meikän instagram-kuvia. Ja yhteensä ne maksoi vaan 7,50 ja molemmat oli luultavasti ihan käyttämättömiä. Olenhan mä jo ilmoittanut kuinka rakastan kirpputoreja?
IMG_8357m
Enää viisi pelottavan lyhyttä päivää tätä lomaa jäljellä ja torstaina mä menen lukioon. o____o Mitä lähemmäs koulun alku tulee, sitä epätodellisemmaksi ajatus minusta lukiossa muuttuu. Mulla on julmia olettamuksia, mitkä tekee mun olon tosi ahdistuneeksi. Ajattelen etten tule saamaan kavereita ja oletan että mua ei hyväksytä tai mut edelleen ignoorataan. Ehkä hiukan pessimistinen ajattelutapa, mutta olen olettanut liian monta kertaa jotain ihan muuta ja aina vain joutunut pettymään. Se on turhauttavaa.
Ja miljoonannen kerran, ne kirotut ihmiset, jotka jo valmiiksi tiedän ja tunnen. Menkää pois.
Ja miten lukiokirjoihin riittää rahat? D:

Juoksin heinäkuussa 73km ja nyt on jo elokuu. Kerrankin odotan syksyä innoissani, mutta silti älyttömän haikea fiilis, kun kesä loppuu ja näkee kuinka luonto alkaa taas muuttua elottomaksi. Odotan kuitenkin niitä viileneviä ilmoja ja pimeitä syysiltoja, jolloin saa taas juosta lähes incognito.

Ja toi teksti. Se pysäytti mut eilen illalla. Haluan oppia elämään hetkessä. ;___; Ei mulla muuta. Meen nuqumaan.
740B - Space - Patternmmniin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana