sunnuntai 22. joulukuuta 2013

"Nielaisen auringon, loistan valoa"

IMG_9477m Olin iskällä ilman jalustaa ja luulin siis tähtien kuvaamisen olevan mahdotonta. Olin kuitenkin äärimmäisen luova sekä kuvatessa että photoshopin kanssa säälittävästi säätäessä..

Mulla on sellainen karu fiilis, että pilaisin tällä hetkellä vähäisiä, mutta aidosti hyviä ihmissuhteita olemalla tällainen kuin olen. Turhauttaa ja vähän pelottaa. Koin tajuttoman itsetuntovaurioittumisen kokeiden palautusten takia. Oikeesti. Hyvä että pystyin numeron vilkaisemaan ja sen jälkeen koepapereihin koskeminenkin aiheuttaa ilkeää vastenmielisyyttä. Tuntuu etten enää ikinä kykene katsomaan niitä opettajia silmiin. Petyin kuitenkin kaikkeen. Paitsi voitteko kuvitella, sain kuviksesta 10 .__.

Elämä tuntuu aika huolettomalta nyt, kun on joululoma. Mulla on jopa joulufiilistä, vaikka ulkona ei ole lunta. Tein perjantaina kilon torttuja ja oon juonut hillittömiä määriä glögiä. Kaikki tuntuu niin hassulta ja ehkä mun pitää myöntää, että olen aika innoissani lomasta ja joulusta.

Ja katsokaa mitä kaikkea ihanaa eilen jo sain. ♥
IMG_9501mIMG_9504m

2 kommenttia:

olet ihana