maanantai 2. joulukuuta 2013

"Mä oon ku sieluni kapteeni"

IMG_9289m
IMG_9256m
IMG_9278m
IMG_9309m
IMG_9332m
IMG_9342m
IMG_9379m
Tappelin ihan liian kauan noiden kuvien asettelussa tähän postaukseen, koska argh, blogger tekee asiat taas ihan liian vaikeeks...

Oon maailman onnellisin, koska joulukuu ♥ Rakastan joulua ja sitä tunnelmaa ja tietenkin talvea siinä samalla. Ja kynttilöitä ja jouluvaloja, pakkasta, pimeyttä, punaista ja jouluruokia. Ensimmäinen joulu ilman kinkkua mun osaltani. Mutta ei se mua haittaa, onneksi on kaikki laatikot ja kalat ja omnom. Eikä mulla ole joulukalenteria, koska ei ole julmempaa kuin saada yksi, yksi suklaa päivässä. |: Onneksi on joulusuklaa, mitä mä rakastan myös ihan liikaa.

Nuo kuvat on muuten viime viikolta, kun käytiin Pinon kanssa kuvailemassa auringonlaskua ja tiistaina luulin saaneeni elämäni parhaimmin onnistuneet kuvat koirista aamuauringossa, mutta yli puolet niistä epäonnistui, joten epätoivo.

Mulla on ollut aivan hirmuisen hyvä ja mukava maanantai, vaikka mun pitikin herätä kuudelta ja mennä turhaan pari tuntia aikaisemmin kouluun. Mä tein pipareita (jotta saisin syödä taikinaa, muuten piparit on aika pahoja), poltin pitkästä aikaa kynttilöitä, kirjoitin ja nautin. Koulu ei tunnu ylitsepääsemättömän hirveältä, vaikka mulla onkin tuskasen pitkiä päiviä tuskasilla aineilla. Oloa helpottaa myös rutkasti tieto siitä, että tällä viikolla on vain neljä päivää koulua.

Nauttikaa ihmiset tästä kummallisen ihanasta joulunodotuksesta ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana