sunnuntai 8. joulukuuta 2013

"Tarviit taukoo hetken verran"

Kaksi postausta päivässä on aika ninja suoritus multa. Oikeesti mulla on vaan tylsää ja pari kuvaa jaettavana. Oon ollut nyt kolme päivää ihan yksin, ilman minkäänlaista kontaktia ihmisiin(paitsi eilen illalla ja nyt tänä iltana) ja se on saanut mut tosi surulliseksi. Mulla on kuitenkin sellanen fiilis etten jaksa ainakaan nyt valittaa mistään pikkuasioista. Ei se hyödytä mitään, enkä halua levittää enää mitään yleistä negatiivisuutta ympärilleni. Mä oon kuitenkin henkisesti tosi väsynyt koulun suhteen ja tuntuu etten millään jaksaisi näitä kahta viimeistä viikkoa, mutta tieto loman ja joulun lähestymisestä helpottaa oloa. Mä olin perjantaina yksin iskällä ja näin koko ajan ihan omiani, kun katsoin ulos. Ette uskokaan kuinka älyttömän paljon pelästyin, kun ikkunan edestä loikki jänis... Joo, tässä tekstissä ei ole päätä eikä häntää, joten kolme säälittävää kuvaa. 
Mistä lähtien taivas on ollut täynnä pelkkää valosaastetta?
IMG_9441m IMG_9457m IMG_9463m

4 kommenttia:

olet ihana