maanantai 11. marraskuuta 2013

"Kaikki on ehkä vain satua, tahdon sen omin silmin todeta"

20131010_192901
20131012_103548m
20131012_123732m
20131013_110917m
20131016_123536m
ruogaamuhaha
kirppistelytmhpdf
Syksyn kirppistelyt, syksyn ruokakuvat. Syksy tavallaan kuvina. Okei, ei ihan kuitenkaan. Suurin osa on syyslomalta. Herään vaan todellisuuteen, että aika on valunut taas pois. Jos mun syksyn haluais kuvina, se olis pelkkää sängyn ja koulukirjojen kuvaamista. Hävettää miten vähän mä ehdin tänne kirjottamaan. Kaikki tyssää jo siihen, kun totean etten ole edes kuvaillut ja lopulta kun saan edes siedettävän määrän surkealaatuisia kännykkäkuvia kasaan, tajuan että yksi kokonainen kuukausi on vierähtänyt ohitse. Mä en edes pysty muistamaan mihin viikot ja päivät on syysloman jälkeen kadonnut. Ens viikolla on koeviikko ja sen jälkeen neljä viikkoa koulua ennen joululomaa. Ja mä tiedän että se aika menee ihan hetkessä. Ihan kohta mä ihmettelen täällä miten tammikuu on jo ohitse, vaikka vasta äsken oli joulu. En kestä, kohta mä oon jo vanha, jos tää aika menee näin nopeasti pois.

13 päivää, niin tämä säälittävä blogia esittävä kummajainen on ollut olemassa vuoden. Muistan kuinka hullun kiilto silmissä ajattelin, että tuun saamaan hetkessä ainakin 20 lukijaa. Tai "tulemme", koska toveri mourusein ♥ Ja nyt teitä on viisi (+ mahdolliset anonyymit) enkä edes tiedä lukeeko tätä shaibaa oikeesti kukaan. Mutta en mä niin välitä. Lähinnä nyt kirjoitan tätä itseäni varten, koska tuntuu että tää on keino huutaa hiljaa maailmalle ja luoda jotain omaa.

Mun pitäis nyt oikeesti olla lukemassa terveystietoa tai tekemässä edes matikan tehtäviä. Olo on aika julma koko päivän kestäneen istumisen jälkeen ja päässä soi lause "istuminen tappaa". Ja mä tiedostan ettei minuutit riitä tänään edes kävelylenkkiin ilman ahdistusta. Mä osallistuin jopa johonkin randomiin unitutkimuksen esitutkimukseen ihan läpällä, mutta en kyennyt jatkamaan sitä, kun se sai hirveän ahdistuksen ja riittämättömyyden tunteen aikaan. Mä haluaisin myös tehdä paljon enemmän asioita mistä mä nauttisin ja mitä mä tykkäisin tehdä, mutta en pysty ilman järkyttävää painetta mikä tulee, kun jätän muita epämukavia asioita tekemättä. Miksi mun teksti on näin epäjohdonmukaista ja päämäärätöntä? Join tänään glögiä ja se oli hyvää. ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana