lauantai 25. tammikuuta 2014

"Ei mul oo aikaa olla itsestäni huolissaan"

IMG_9824m IMG_9757m IMG_9842m IMG_9893mOon vaikee. Nyt mä olenkin jakamassa täällä julkaisemattomia kuvia, koska näiden katselemisesta tuli hyvä mieli. Vietin viime vuoden toisiksi viimeisen vuorokauden mourulla ja meillä oli kivaa. Aika menee hurjan nopeesti.

Tänään mä olen leiponut tollaista kakkua, mikä näkyy ekassa kuvassa ja aidosti toivon että se onnistuu, koska oon ihana sisko ja leivon veljelle ihan oman kakun. Mä oon kärsinyt liiasta sokerista mitä oon syönyt. Oon kanssa itkenyt, kun mua ei kuunnella ja ihmiset on niin hirveän välinpitämättömiä. Tuskailen kokeisiin lukemisen kanssa, vaikka ei se niin kamalaa lopulta oo. Oon miettinyt millaista olisi käydä lukio neljään vuoteen, mutta ahdistun pelkästä ajatuksestakin, että mun pitäis olla täällä yksi vuosi enemmän. Vihaan tätä paikkaa ja sitä koulua.

Ajattelin että vois mennä koiran kanssa lenkille, kun en oo käynyt pitkään aikaan ulkona.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana