torstai 30. tammikuuta 2014

"On mukana kipinä toivoa"

Oon lukenut tänään niin paljon filosofiaa, että silmät seisoo päässä ja tuntuu ettei mitään oo jäänyt mieleen.
Ja huomenna pelkään että oon unohtanut kaiken ja istun siellä luokassa saamatta ajtuksista kiinni.
Sitte tulee paniikki ja adrenaliiniryöppy ihmisten vähentyessä ja paperin täyttyessä ei mistään.
Sellanen olotila mulla oli tänään matikan kokeessa, mutta sitten mä tajusin ja sain kaikki vaadittavat tehtävät tehtyä varttia ennen kokeen loppumista ja hymyilin koko matkan bussipysäkille ja elämä oli muutenkin ihanaa.

Ja joka aamu tuntuu aina vaan pahemmalta herätä ja varmaan kuolen huomenna, kun kello soi kuus nolla nolla, mut sit on viikonloppu ja vähänkö aion nukkua ja mennä juoksulenkille järven jäälle ja lukea ruotsia.

Oivalsin tänään, että suomen kieltä voi opiskella yliopistossa ja ihanaa, ensimmäistä kertaa elämässäni on pienen pieni tieto siitä mitä tulevaisuudessa lukion jälkeen voisi haluta opiskella ♥
20140113_142958
Ulkona paistoi kerran pitkästä aikaa aurinko, kun pääsin koulusta ♥
Oon sydämien suurkuluttaja ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana