perjantai 28. maaliskuuta 2014

"Antaa päivän lipuu, huomen tulee seuraava"

20140315_084238m
Neljä kuvaa kännykän syövereistä kahden viime viikon ajalta.
Mä olen yrittänyt laskea ahkerasti matikkaa ja onnistunutkin siinä ihan hyvin. Söin aamupalaks avokadoleipiä ja ne oli laittoman hyviä. Nukuin viime yön periaatteessa hyvin. Heräsin kuudelta kuolemanväsyneenä ja yritin jatkaa unia. 15 yli kuus havahduin siihen, että mä olen edelleen hereillä ja pirteä. Mutta mä kuitenkin nukahdin, hämmentävää.

Mä olen muuten huomannut kuinka teen mielessäni suunnitelmia enkä sano niitä ääneen. Sitten kun ne ei syystä tai toisesta onnistu ja toteudu, tunnen hirveää epäonnistumista ja ahdistumista. Se on vähän tyhmää. Ja niihin suunnitelmiin kuuluu usein muitakin ihmisiä ja se on hämmentävää.

Rakastan muuten pitkiä aamuja ja aamulenkkejä koirien kanssa ennen aamupalaa. Keväässä on parasta herätä ja huomata kaihtimien välistä auringonpaiste. Mua harmittaa, kun mun nykyiseen huoneeseen ei enää paista aurinko. Paitsi tosi aikasin kesäaamuina.

Kuuntelen pitkästä aikaa Raappanaa ja huomisen pitäisi olla kiva päivä enkä malta odottaa, että iskä tulee Lapista.
20140316_115706m
20140317_102102m
20140319_165302m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana