tiistai 11. maaliskuuta 2014

"Ja järvien pinnasta pilvetki heijastuu"

Mulla on sellainen jännä fiilis, että kaikki paha taphtuu mulle just nyt.
Tai että mä olen pelkkää epäonnea ja kaikki on mua vastaan.
Mun unettomuus ei johtunutkaan teestä. Mä menin sunnuntai-iltana nukkumaan kello 23:00 ja nukahdin vasta kolmen jälkeen. Se on hirveetä hirveetä hirveetä.
Enkä mä keksi mitään syytä siihen, miksi mä en nukahda. Ja se on vielä hirveämpää.
Tää jakso on ollut ehkä stressittömin. Mä olen yrittänyt liikkua. Elämä on tuntunut ihan mukavalta ja mielekkäältä.

Mä kaaduin tänään mopolla ja satutin polveni ja nilkkani. Seki oli hirveetä.
Mä olen lihonut ja se pelottaa.
Nyt mä olen ihan parkana täällä ja mietin mitä kamalaa mulle tapahtuu seuraavaksi.

Ja mun piti mennä tänään kirjastoon, mutta en mennyt.
Satutin jalkani aika oivalliseen aikaan, koska nyt voin skipata kuntotestit hyvän syyn kera.
Se äikän opettaja kertoi mulle tänään kuinka omata-verbin käyttö on tyylivirhe ja se oli pahoillaan. Mä tykkään käyttää sitä.

Meen nyt pois eikä mulla ole yhtään kuvaa jaettavaksi höh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana