keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Kaikkia kiinnostaa-postaus

Maiu: Tää alkuviikko on menny ihan huippu nopeesti ja huomenna on jo torstai, jeii. Eilen meillä oli se lukioon tutustuminen. Siis se minne meikä suuntaa ja missä Lindap venaa. Oi vitsi, tosi jees päästä sit samaan kouluun! Ja sinne ku pääseeki ihan tosta noin vaan, ni ei mun edes tarvii nyt ysillä sillai panostaa kouluun. Voin jatkaa perus tahtiin ilman sen suurempia murehtimisia. Aika kiva.
Oon tänään ja eilen vaan jumittanu himassa ja tänään kolme tuntii vierähti ihan mega superi nopeesti, kun tylsyyksissäni jalusta-pelleilin, luin mantsaa ja hetken aikaa olin koneella. Ja sit whiu ja kolme tuntii meni.

Ja nolo vähäsen lagaa ja kaikki nauraa NYT!
IMG_4002c
IMG_4056c
IMG_4069c
Tossa on noi random-käsikorut mitkä löysin lomalla ja laitoin vaan käteen ja nyt oon ihan kiintyny ja rakastunu niihin, enkä osaa olla ilman niitä. Paitsi että toi ruskee meni niin tiukalle, että se nyt on kädessä niin kauan, kunnes kuluu huonoon kuntoon ja leikkaan poies. Taisin saada sen + toisen melkeen samanlaisen iskältä Intiasta ja nyt se on Thaimaassa, ni pakko pyytää, että se tuo lisää tollasia. Vaikka onkin ehkä turisti krääsä kamaa, mutta kun mun mielestä on niiin komeita.

Loppuillan suunnitelmiin kuuluis vielä enkun sanakokeeseen lukemista, kuviksentyön alottamista ja kirjan lukemista. Plus jokailtainen venyttely koska koska kävin taas juoksulenkillä piskin kanssa sen kolmen tunnin pikakelauksen jälkeen ja oon toosi ylpee itestäni! Ja huomenna vast kybään kouluun ja saa nuguu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana