torstai 24. tammikuuta 2013

Päivän naurut ja hyvä mieli

Maiu: Hehee, vitsi mä tänään repesin, ku kuuntelin ton biisin. x3 Oon kuunnellu ton kerran aikasemminki, mut en muistanu sitä ja nyt sit tänään kuuntelin ton ja voi sitä riemun määrää. Mulla on omaa kivaa ja tosi hauskaa aina yksin, lol.
No mitäs... Tää viikko on menny superi nopeesti ja huomenna on jo Pepe-perjantai! Parina iltana oon hengaillu Lindan kanssa ja maanantaina se Mouru nukahti tohon mun sänkyyn, ku on unirytmi kai vähän sekasin? :D Koirien kanssa on myös tullu käytyy nyt ekoja kertoja järven jäällä lenkillä ja niillä otuksilla on ollut tosi mukaisaa siellä. Tänään oli äikän kirjakoe ja huomenna on matikan koe. Jotenki vaikuttaa tosi lupaavalta, ku yleensä osaan tehä kaikki vaikeetkin kertaustehtävät, mut nyt en osannu niistä vaikeista ku vaan ehkä puolet... Jes. No, en jaksa nyt kuitenkaa stressata sitä. Huomenna pitäis taas tehä kuppikakkuja, ku veljellä on syndet ja mennää sinne gahvittelee, ni se vaati mua tekee niitä sinne. Möh, ärsyttää tehä, ku pakotetaan. :D

Koirien kanssa kuvailut kertoo mun ihmistäytteisestä elämästä.
IMG_4269c
IMG_4294c
Aika komeeta, mut toi kuva on asia erikseen, koska siin on meikän mikro-sim-kortti, mikä tuli tänään postissa, koska koska viikonloppuna saan mun Samsung Galaxy s3:sen, jonka menin ostaa Huuto.netistä, hehee. Oon himonnu sitä niin pitkään ja ääh tätä materialismionnellisuuden määrää. <3 Ja sit viel ku saan sen kätösiini... Vastapalvelukseksi kuppikakuista pyysin veljee tilaamaan eBaysta parit suojakuoret ja ui, ne oli kans aika komeita. Ja ja huomenna pitäis viel tulla h&m-tilaus.
Kaikkee kivaa eli nyt on hyvä mieli.
IMG_4335c

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana