lauantai 5. tammikuuta 2013

Kuppikakkuja, kuppikakkuja...

Maiu: Juuh, nyt mä oon tehny iihan liikaa kuppikakkuja muutaman päivän sisällä. Lindan kanssa tehtiin torstaina, ku se mouru tuli meille taas yöks ja nyt mä oon tehny niitä tänäänki ja sitte pitäs tehä vielä huomennakin, kun sitä voikreemiä vähä jäi. Mutta ei se mitää, se on tosi mukaisaa puhaa, lol.
IMG_3732m
IMG_3755m
IMG_3753m
Ja tossa näkyy toi Lindan antama joululahja, toi hieno lautastelinekerros-juttu. (mikä hitsi ton nimi on?!) Mut noi sopii just täydellisesti siihen.
Oon ihan fiiliksissä, ku vielä ei oo tullu sitä: "Yöhh, maanantaina kouluun, nouuu...!" Oon ehkä vähän tärähtäny, ku sanon, että kiva saada jotai tekemistä näihin tylsiin päiviin. Mut kahen viikon päästä oon jo varmaan ihan kuollu, heh. Nyt sit vaan venailen kesälomaa ja wääh, ku mä oikeesti haluisin jo kesän! Se on vaan tosi superi vuodenaika..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana