keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Still Alive

Joo siis moikka täs puhuu viimein nyt Linda. Ajattelin ilmoittaa, että oon vielä hengissä, vaikka musta ei oo nyt oikeen kuulunutkaan! Täs on viime aikoina tapahtunu aika paljon kaikkee. Mun piti kirjottaa kunnon super postaus tossa viikonloppuna, mutta sitte mun iPad sekos ja en saanu tehtyy tällä mitään bloggerissa! Arg oli turhauttavaa. Sit tapahtu jotain joka sai mut ihan polvilleni. Ollu aika rankkaa nyt viimeiset paripäivää ja ei oo sit paljoon innostanut kirjoittaa.
  Oon oppinu ittestäni aika paljon viimeaikoina ja ainaki sen, että oon tosi taitava paskomaan asiat totallisesti. Joku osa-alue varmaan käy vähän hitaalla aivoissa tai sit vaan oon niin tyhmä, etten tajuu asioita koska en osaa ajatella mitään järkevästi. Paitsi kunnes oon pilannu kaiken, sut mä tajuun kuinka tyhmästi tein. Nostan kyllä hattua näille mun ystäville, jotka mun tekemisiä on tähän päiväänkin asti jaksanu katsella! Itselläni ei kyllä hermot varmaan riittäis munlaista ihmistä kattella päivästä toiseen.
  Vois pitää matalaa profiilia nyt vähän aikaa, jos siihen taidan. Antaa asioiden vähän laantua ja pitää kädet ristissä, että en oo pilannu kaikkea lopullisesti. Yleensä pahat asiat annetaan anteeks mut ne ei ikinä unohdu. Mitä oon oikeen menny tekemään...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana