maanantai 25. maaliskuuta 2013

Hilpeyttä täynnä koko kirottu maanantai

Hei moi! Tänään on ollut yllättävän mukava maanantai aamun itsetuntoa laskevista liikuntatunneista huolimatta. Tajuton väsymys saa mut koulussa aina tosi hilpeelle tuulelle, joten hyvä niin. Arvelen myös yhteiskuntaopin kokeen hyvän numeron nostaneen mielialaa ihan kiitettävästi. Ja porukoiden poissaolo tuo vain entistä enemmän rentoa fiilistä.
IMG_5522mm
IMG_5532m
Repesin tälle kuvalle aivan totaallisesti, kun luulin kameran olevan enemmän mua kohti tehdessäni läksyjä ja kipitin laittamaan itselaukaisimen päälle huvin vuoksi, ja sitten se olikin vähän hassusti ja mukaan pääsi vain peukku. Oi näitä hetkiä, kun on itsensä kanssa niin hauskaa.

Linda pölähti myös tänne mun seuraksi ja pelattiin pleikkarilla autopeliä, ja voi sitä apinan raivoisen karjumisen ja manailun määrää. Olisi pitänyt saada kuvattua video siitä...

Elin taas väärässä luulossa, kun luulin voivani kuunnella enää vain regeetä kaiken muun musiikin tuntuvan siinä rinnalla niin mitäänsanomattomalta. Mutta olen jo pari päivää kuunnellut lapsuuden suosikkeja eli Nightwishiä ja Indicaa, ja ihan hyvinhän ne nappaa.

Nyt voisin kuitenkin häipyä kiltisti läksyjä lukemaan ja ajattelemaan nukkumaanmenoa.
Ja anteeksi, tuntuu nyt liian väärältä, kun olen alentunut muokkaamaan kuvat photoshopin sijaan pixlrillä, vaikka olen luvannut itselleni opetella käyttämään photoshoppia paremmin. Menee vain hermot, kun kaikki on englanniksi eikä mikään onnistu...
IMG_5529m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana