lauantai 23. maaliskuuta 2013

Nukuin ja jo miltei itsekseni puhuin

Eilen aamulla olin vähän pettynyt. Siis siitä miten se herkkulakon loppuminen ei tuonnutkaan sellaista fiilistä kuin olin olettanut. Odotin sen loppumista kuin kuuta nousevaa ja sitten se loppui, ja kaikki oli niin kuin ennen. Tai ei ihan. Ei mulla nimittäin ole ollut nyt niin hirmuista makeanhimoa, mikä on kyllä tosi mielenkiintoista... Mutta hyvä juttu. Okei, tää on taas tällainen mitätön asia, joten mitä hitsiä mä yritän selittää?!

Jos jatkan vielä syvällisempään aiheeseen. Mä olen nimittäin usein miettinyt, että uskonko mä jumalaan vai en. Tai ylipäätänsä mihinkään "korkeampaan" voimaan. Että onko sellaista olemassa? Usein olen päätynyt siihen, että en usko, eli olisin ateisti. Välillä olen taas päätynyt eri ratkaisuun ja väillä taas olen ihan hukassa. Mä olen aina luullut, että joko uskoo johonkin tai ei usko.
Torstaiaamuna iskä soitti mulle ja kysyi tiedänkö mä mitä tarkoittaa agnostismi. Otinpa selvää ja mulle tuli samantien sellanen fiilis, että näinhän se menee. Jotenkin se hämmensi, kun en ollut ikinä ennen kuullut koko sanaa. Tuli kiva fiilis, kun tajusi että näinkin voi ajatella ja näin olen periaatteessa aina ajatellut. Onko jumalaa olemassa, kun ei voi tietää. Näin.
IMG_5479m
Tänään aamulla porukat lähti Lappiin ja meikä jäi kotiin koiranhoitajaksi. Vasta ensimmäinen päivä yksin ja tuntuu, että olisin jo pahemmanlaatuinen mökkihöperö. Ei siinä mitään, olen jo jalustan kanssa pelleillyt enemmän kuin laki sallii ja tietokoneella on vierähtänyt tänään jo useampi tunti. Olen jopa niin sivistynyt ihminen, että luin hesaria aamulla tunnin. Pelasin myös pleikkarilla yhtä autopeliä, mitä pelasin pienenä ihan tajuttomat määrät. Tuli tosi nostalginen fiilis. Seitsemän kilometrin juoksulenkkikin koiran kanssa on sisältynyt tähän päivään. Eli tämähän on ollut eivan mahtava päivä, eikös?
IMG_5489m
Tänään totesin myös, että imuroiminen ja pölyjen pyyhkiminen voisi olla huomenna aika mukaisa juttu. Okei häh, ketään ei varmaan ikinä kiinnosta mun huomiset siivoamiset... Nähkää kuitenkin mahtava giffi tämänpäiväisen tonnikalasalaatin valmistumisesta. Nyt meen pois tältä kirotulta tietokoneelta.

gifs creator

2 kommenttia:

  1. oi miksi näytät niin tutulta? jään seuraamaan jo sen vuoksi. heh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, ehkä jossain päin maata vaeltelee mun kaltaiseni manattu kaksoisolento? Tai ehkä ei...
      Toinen lukija, jeii, päivän piristys. (:

      Poista

olet ihana