maanantai 4. maaliskuuta 2013

Älä tuupi mua mä hengaan reunalla


Maiu: Enpäs ole nyt postaillut hiihtoloman jälkeen, kun tuntuu että aika vain katoaa jonnekin avaruuteen ufoille.
Ja oli jotenkin tosi lupaavaa aloittaa hiihtoloman jälkeen koulu, kun tajusi että seuraavan kolmen viikon aikana on joka viikko kaksi mukaisaa koetta. Kiitos tästä. Onneks enää neljä jäljellä ja kaks takana, whoaa.
Arkipäivät menee ihan vain koomaillessa eikä tuon hirmuisen lumentulon jälkeen oikein mikään taas innosta. Viime viikolla kerkesin jo iloita kevään saapumisesta, mutta mua vain hämättiin. Iskältäkin tuli kortti sieltä Intiasta. Voih, siellä on niin lämmin ja täällä niin kylmä...
20130304_164125
Jotenkin toi mun lista osaa olla niin lapsellinen ja huvittava. Purin vaan agressioni sitä kirjotettaessa.
Mitäs muuta voisin höpötiti? Ainiin, viikko sitten maanantaina meillä alkoi Lindan kanssa herkkulakko ja nyt on todellakin maailmankirjat sekasin. Mun ennätys on ollut yksi kämänen päivä herkkulakossa. Nyt mä olen ollut ruhtinaalliset seitsemän päivää! Seitsemän. Ja mä olen aina luullut, että omaan maailman huonoimman itsekurin. Ja oon aina luullut, että mulle tulis jo yhden päivän jälkeen jotain vierotusoireita. Mutta ei. Oikeastaan  tajusin, että nythän on pakko olla ilman herkkuja, koska jos jompi kumpi sortuu, joutuu ostamaan toiselle kybällä jotain kivaa. Mikäs tässä kärvistellessä vielä seitsemäntoista päivää. No ei, helppo nakki...
hdnslisdhj
Siis nuo suklaakeksithän herätti miedät ja pakotti herkkulakkoon. Ja voi auttakaa, noi suklaakeksit yhdistettynä hitsin masentavaan maanantai-iltaan saa aikaan tällaista sekoavaa luonnonvaraa. Eikä ole vielä pahinta settiä...
20130225_193925
Hävettää aivan liikaa, mutta ehkä tässä vaiheessa on vain parempi nauraa itselleen.
Viikonloppu meni suit sait sukkelaan mikä ei ollut yllätys. Lauantaina tein koko päivän unisieppareita. En oikein itsekään tajunnut itseäni. Perjantai-iltana kun olin nukahtamassa, heräsin ihan koomasena ja päässä pyöri vaan unisiepparit ja oli hirmunen tarve tehdä kaikille tärkeille ihmisille (ja eläimille) sellaset. Ja niin tein. Ja tulen tekemään.
Tää on taas näitä hetkiä, kun mietin että mikä hitsi mua oikein vaivaa.
jkldsif

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana