keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Muutan tän päivän pyöräretkeksi

IMG_5639m
mmmhb
Kuvista varmaan osataan päätellä, että meikäpoika täytti tänään huikeat 16 vuotta, jou. Ei se ikinä oikein tunnu miltään, kun kaikki muut ovat aina mua vanhempia ja yleensä oon aina ollut se nuorin. Hehee, niin kuin mahtavasta kortistakin voi päätellä! Ihan selvyydeksi, että Lindalle ja kummisedälleni olen mm. maizena, maissijauho, maissi ynnä muuta maissista. Oikein ihanaa.

Ja tuo Alegria-biisi ihan vain sen takia, koska se on ollut sen esityksen jälkeen ihan mun lemppari, ja eikös alegria ole portugaliksi(?) ilo, niin sopii synttäripäivään tosi mukaisasti. Mieliala ei kuitenkaan hirmusen iloinen ole ollut, osasyy on varmaan se, että synttärinä saa liikaa ylimääräistä "huomiota" ja kaiken keskipisteenä oleminen ei vain ole se mun juttu, tekstiviestienkään muodossa. Tulee vain liian vaivaantunut ja kiusallinen olo. En voi taaskaan ymmärtää itseäni.

Lähdin koulustakin tänään jo yhdeltä, kun halusin sluibaa kuviksen tunnit, koska näin yksinkertaisesti sanottuna en voi tehdä niillä tunneilla yhtään mitään. Voin ainoastaan kotona edistää koko kirottua työtä, joka on thank god kohta valmis. Koulussa lusmuilun sijaan olen nyt iltapäivällä odotellut veljeä perheineen käymään, kun uhkaili eilen tulevansa, ja pelleillyt jalustan kanssa yrittäen jotenkin mahtavasti fiilistellä synttäreitä kera iki-ihanan piponi. Ja alla lopputulos, naurakaa, hävetkää, ihan mitä vain.
Ja huomenna alkaa pikkiriikkinen pääsiäisloma ja saa vihdoin nukkua. Olen ollut ihan kuoleman väsynyt näiden piskien ollessa levottomia, varsinkin öisin. Toinen tuhisee peiton alla ja toinen sängyn vieressä steppaillen aina välillä ympäri kämppää pyytäen päästä takapihalle pissalle ja kakille...
IMG_5607m
IMG_5614m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana