keskiviikko 23. syyskuuta 2015

Päässä vilisee asioita, joten tässä niitä

Syön nykyään mahdottoman epäterveellisesti ja epäsäännöllisesti, ja ahdistaa. Tekisin ruokaa, jos olisi koko päivä aikaa etsiä reseptejä, rahaa ostaa kaikkia tarvittavia aineksia ja kärsivällisyyttä oppia ja tehdä. Pirkan lihanuudeli on tavattoman hyvää.

Soitin kahdesti hammaslääkärin ajanvaraukseen. Lopputulos oli se, että mulle ei annettu aikaa ja käskettiin soittaa joulun jälkeen uudelleen. Heittelin tavaroita ja itkin. Varaudutaan sitten keväällä vähintäänkin hampaan poistoon sitten niin, niin. (Odotan vieläkin kiitosta siitä aikamäärästä, jota uhraan hampaisiini.)

Tänään mulla oli päällä farkut. Inhotti.

Mulla on välillä koko ajan nälkä. Mä en ole käynyt ikuisuuteen juoksemassa. Kävelen vain koirien kanssa sitä ympyrää ja leikin, että näen kaiken ensimmäistä kertaa. Syksy on ruma. Hei hei kesän vihreys, nähdään taas joskus.

Taidan mennä englannin kirjoituksiin tällä panostuksella: kolme tykkiä ja enintään neljä tehtävää kertauskirjasta.

Turhauttaa suorittaminen. Tahtoisin vain mahdollisuuden herätä joka aamu huolettomana ja luoda jotakin, ja rahaa.

(Tiedän jo, mitä ostan kahdelle ihmiselle joululahjaksi, ja hymyilyttää.) Mun olisi tehnyt mieli ehdottaa, että miten olisi joululahjaton joulu. Se helpottaisi oloa. (Joulu on oikeasti ihan kohta.)

Mun passikuvasta tuli kamala.
2015-09-23 08.13.41 1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana