torstai 15. lokakuuta 2015

"Kuka sanoi että askel painaa jo, olen kevyt kuin sudenkorento"

No niin, no niin, 233 päivää siihen jos ja kun saan valkolakin päähäni. Toissapäivänä luin vanhaa päiväkirjaani ja sinne olin kirjoittanut 906 päivää. 164 päivää synttäreihin, en itsekään tiedä, miksi lasken päiviä siihen. 70 päivää jouluun.

Tänään vein ensimmäistä kertaa elämässäni auton katsastukseen. Se oli jännittävää.

Viime yönä näin takaumaunen vanhojen tansseista.

Mä olen vihannut mun elämää. Äiti etsi mulle palapelin enkä vihaa enää niin paljoa.

Opin, että hiukset voi pestä myös hoitoaineella.

Tässä näette, kuinka naiset pyllistelevät kenkäkaupassa. (Ikuistan kengät puhelimeen, ettei tekisi niin pahaa jättää niitä sinne kauppaan.)
2015-10-12 07.43.41 1

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana