sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Musiikki on sielun ruokaa, anna mulle ruokarauha

Mä jotenkin vain diggailen suuresti kirjotella tänne. Vaikka eihän tässä syvemmän ajattelun tuloksena ole mitään järkeä. Mutta ei se haittaa. Tekeehän kaikki muutkin kaikkea järjetöntä. Niin.
Mä ajoin taas iskälle. Tällä kertaa halusin päästä taas loistamaan hehkeydelläni nurmikkoa ajaessani. Iskä oli niin iloinen mun innokkuudesta nurmikon leikkuun suhteen, että se oli ostamassa mulle rullaluistimia. En tiedä ostiko, mutta jos osti, niin sitten on aika jännäkakka asia. Meikä pääsisi ainakin monipuolistamaan liikkumistani. Ainainen juoksu ja kävely voi alkaa kyllästyttämään. Ellei kyllästytä jo. Siis ei juoksu, vaan kävely. Koska samat tympeät maisemat.

Sain myös eilen illalla mahtavan idean uudesta ulkoasusta. Innoissani väkersin sitä ensimmäisen tunnin ajan ja vähemmän innoissani yritin saada sitä nätisti blogiin seuraavan tunnin ajan. PNG-kuva ei ollutkaan kaveri ja se idea meni sitten siinä. Ja kun niin muutosvastainen olen, en halua tätä blogin mallia muutta, koska tykkään juuri tästä. Muuten se onnistuisikin.
Saa olla sitten ilman mitään, lol.

Vielä pari kuvaa, koska kuvailin tänäänkin ja voikukkakakathan ovat niiin kauniita. Ennen kuin julmasti ajoin niiden päältä.
IMG_7287m
IMG_7289m
IMG_7323m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana