keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Oltiin kauniita, kylvettiin auringos

IMG_6960m
IMG_6964m
IMG_6986m
IMG_7006m
Ölörölö, Elokuun levy sais jo ilmestyä, koska oon jo kuluttanut sen vähäisetkin biisit ihan loppuun. ;__; Mutta ei siinä mitään, kyllä mä silti jaksan niitä vielä kuunnella.
Noi kuvat on eiliseltä. Ei sitä ihan heti uskoisi, kun katsoo nyt säätä tuolla ulkona. Vettä sataa. Ihan liian paljon liikaa. Eilinen tuntuu muutenkin niin kaukaiselta. Ihan kuin se olis vain pieni ja mitätön osa menneisyyttä. Mä vein iskälle sen unisiepparin, minkä tein sille synttärilahjaksi. Mutta eilinen oli oikeesti hyvä päivä.
Mua jaksaa edelleenkin huvittaa näky ihmisestä ajamassa nurmikkoa juoksuvaatteet päällä, liian isot ikivanhat lenkkarit jalassa ja lenkkareitakin vanhemmat kauniin oranssit kuulosuojaimet päässä. Joo, se olin minä. Kuulosuojaimet antoi tosi ihanan teletappi-efektin.
Ja noi housut on muuten uudet. Rrrakastan niitä.

Huomisen hengailen himassa, koska sluibaan ysien juhlan. Elinakaan ei sinne vaivaudu menemään. Oi, mitä ihanaa mielenosoitusta. Oikeesti mä vihaan mun luokkaa. Ja ihmisiä koulussa. Paitsi tietenkin Elinaa. Ja paria muuta. Ilmotin äitille jo syksyllä, kun koulu alkoi, että sinne en ole menossa. Piste.
Saanpahan nukkua. Ja nauttia tekemättömyydestä ja yksinolosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana