keskiviikko 19. helmikuuta 2014

"Jos ei osaa anteeksi antaa, kuolee paikoilleen"

IMG_0341m IMG_0385m Mulla on kuvia, koska olin silloin kerran iskällä ja mulla oli tylsää.
Höh, pää lyö tyhjää. Ihmiset meni nukkumaan ja mietin pitäiskö mennä pesemään hampaat nyt vai vasta myöhemmin.

Mulla on jotenkin sellanen fiilis, etten omistaisi ollenkaan omia mielipiteitä, joiden takana seisoisin vankkumattomasti. Ja välillä tuntuu ettei ajatukset ole omia. Sillai hassusti. Mä en oikein tiedä mitä mä ajattelen asioista tai mitä mun pitäis ajatella. Se on jotenkin kurjaa.
Kauheen avuton olo, kun tuntuu ettei kykene vaikuttamaan mihinkään tai sanomaan omaa kantaansa asiaan.
Mä vaan lillun virran mukana. Lillua on ihana verbi ♥

Äiti osti mulle niin ison teemukin, että nyt mun pitää ravata vessassa vähän väliä heh. Mutta kun se on hieno ja söpö. Mä otan siitä vielä kuvan ja näytän sen täällä.
Eilen muuten tapahtu teemukin saamisen lisäksi paljon asioita. Me käytiin äitin kanssa Helsingissä Luonnontieteellisessä museossa. Siellä oli vähän surkeeta sen hillittömän lapsimäärän takia, mutta kuitenkin aika jännää.
Piti käydä syömässäkin, mutta ahdistuin kaikista vaihtoehdoista ja ahdistuin siitä näläntunteesta ja olin vähän tyhmä. Tänään muuten söin viimesen annoksen kasvislasagnea ja teki pahaa syödä sitä viimeistä haarukallista. Itku ja surku.
Sain netflixin eilen käyttööni yay. Eli Lost-maratoni.
Ja eilen kävin juoksemassa ja juoksin niin, että silmissä sumeni. Ja meinasin oksentaa. Näin valopalloja,
ne meni jännästi edestakas. Niitten pallojen välistä näkyi aina tätä maailmaa.
Tajusin kuinka ajattelen liikaa. Ajattelen niin kuin tapahtumien edellä. Ja se ajattelu pilaa niiden tapahtumien tapahtumisen.
Ja sillai käy liian usein enkä tiedä miten voi olla ajattelematta liikaa. Niin, ja ne tapahtumat ei aina edes ole mitään pahoja tai ei-toivottuja.

Oon syönyt tänään taas hirveästi porkkanoita ja joku(miks meinaan sanoa Jalmari?!) oli käynyt ryöväämässä ne kengät mitkä mun oli tarkotus ostaa sieltä kirppikseltä, itken verta nyt.
Oon oppinut taas käyttämään silmälaseja ihan muuten vain huvikseen ja nyt ne on ihan kivat.
Huomenna mä meen mourulle ja se on jännää ja oon vähän innoissani.
Tässä vielä kasvi:
IMG_0392m

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana