keskiviikko 5. helmikuuta 2014

"Kun tuntuu ettet jaksa"

Yöäöää haluisin oikeesti vaan nukkumaan, koska pää on niin täynnä turhaa stressiä ja uutta informaatiota, ettei se vaan kestä.
Eilinen matikantunti oli jotain k.a.m.a.l.a.a. Hyvä etten repinyt sormiani irti siinä ahdistuksessa.
Onneksi se opettaja on aivan ihana ihana ja pyysin siltä tunnin jälkeen, että saisin vaihtaa vielä paikkaa.
Koska mä joudun olemaan samassa koulussa, jopa samoilla kursseilla ihmisen kanssa, jota mä vihaan vihaan vihaan niin paljon. Sen pelkkä läsnäolo saa aikaan hillitömän kuvotuksen. Ja lopulta niin hirveän ahdistuksen, että tuntuu että kuolisin siihen paikkaan. Se on ällöttävä ja hirvee.

Kuulostan säälittävältä. Ihan sama.
Epäselvä, riittämätön ohjeistus on pahasta.
Bussikuskien pitäisi olla ystävällisiä, jos niille on ystävällisiä. Me ollaan vaan ihmisiä.
Ja eilen mä istuin auton takapenkillä pitkästä aikaa ja kaikki tuntu niin väärältä, kun mikään ei mennyt normaalisti. Tiiättehän, niinku rutiinit. Se ahdistava kaava miten päivät toistuu samana koko ajan ja ajantaju menee.
Eli oman veljen näkeminen arki-iltana tuntui tosi absurdilta ja myöhään kaupassa käveleminen lökäreissä ostamassa jätskiä oli hassua.
Söin sitä jätskiä tänään. En edes muistanut, että sitä oli ostettu, kun tulin kotiin heh.
Ja osasin tehdä fysiikan läksyt jee. Tulin siitä aika iloseks.

Oon kuunnellut ihan hirveesti Passengeria. Rakastan sitä musiikkia. Rakastaa-sana on myös muuten aika ihana. Ja oon ihmetellyt miten kaikki äikän opettajat on myös niin ihania? Mun on tosi kiva olla äikän tunneilla ja hymyilen siellä ja mun parina on myös tosi söpö poika.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana