keskiviikko 12. helmikuuta 2014

"Kuuntelen kaunista laulua"

Mulla on sellanen tunne, että huomenna olis perjantai. Haluun vaan loman, koska tuntuu ettei jaksa.
Joo o, vaikka olin tänäänkin vaan kaksi säälittävää tuntia koulussa.
Enkun tunnit ahdistaa. Istun siellä ja tuntuu, että tukehdun. Kädet hikoo niin paljon, että mun paidan hihat kostuu.
Vihaan itteäni siellä.
Mutta tiiättekö sen tunteen, kun olet puheenvuorollasi avaamassa suuta, mutta sieltä ei tule yhtään mitään ollenkaan?

Tänään mä näin ihan oikeasti ihmisiä ja mulla oli mukavaa. Mourua odottaa prinsessapäivät ja oon jotenkin hirveen innostunut sen puolesta. Tiiättekö, ihan fiiliksissä.
Söin suolapähkinöitä pitkästä aikaa ja ne ei ollut niin hyviä.
Soin itelleni pienen ajatuksen vanhojen tanssimisesta sittenkin. Mut sit mä muistan ne kaikki ihmiset ja oon vaan, että joo ei.
Bussissa istuminen ei oo ahdistanut muutamaan päivään ja se on ihan kiva.
Ja tykkään siitä mun äikän opesta joka päivä vaan enemmän ja enemmän. Hymyilin, kun se seisoi pöydällä ja melkein naurahdin, kun se makasi lattialla. Ja sain jutella sen kanssa hetken.

Heräsin taas viime yönä neljältä ja mietin mikä mua riivaa.
Huomenna mun pitää herätä kuudelta ja tuntuu nyt jo pahalta.
Joo hyvää yötä ihmiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

olet ihana